čtvrtek 20. září 2012

Když domov je okouzlen bílou ♡

 ...Zase jsem kutila... 
            ... Tentokrát ve velkém...

 Miluji dřevěný nábytek je zdravý, čistý, přírodní. Jedinou výtku, kterou bych vytkla  je, že dřevo, které je natřeno bezbarvým lakem zkrátka "pracuje". Co si pod tím přestavit? Mění barvu... Od krásně jasné barvy je zkrátka barva tmavá. 

Před




       
Pokud na nábytkem svítí slunce, nebo i denní světlo tmavne.  Já to vyřešila jednoduše, jelikož MILUJI bílou barvu tak jsem tuto krásnou komodu z borovicového dřeva natřela bílou barvou.  Musím říct, že se mi proměna velmi líbí.
Po
Ta komoda má prostě duši ♥ . Nač "vyhazovat" peníze za umělý nábytek. Stačí plechovka barvy, chuť do práce, trochu toho talentu. A komoda je převlečena do slušivého kabátku.  Výsledek můžete vidět. Celá proměna mi stála necelých 200 Kč (včetně štětce). Jsem spokojena. 

6 komentářů:

  1. LUCI TO JE naprosto ÚŽASNÉ :) nemám slov fakt milá proměna kabátku! (:

    OdpovědětVymazat
  2. Markétko, díky moc za pochvalu, potěší to!:) nemůžu se na ni vynadívat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu nádhera! Krásná přeměna! Kéž bych měla nábytek, který mohu předělat. Ale pořád se chystám k babičce na půdu, tak uvidíme, třeba se časem nějaké poklady objeví:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na půdě se určitě něco vždycky objeví. :) tuto proměnu jsem dělala na dvou stejných komodách, jednu mám místo pracovního stolu:) ještě mi k ní chybí nějaká stylová židle musím něco sehnat... též bych chtěla v bílé barvičce. Díky L.

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeeeeminenku, to je krása nádherááá...práve sme tiež take niečo dokončili a včera manžel namiesto tých bielých úchytiek namontoval kovanie a dostalo to vábnejší úhľad.Úplne chapem Tvoje nadšenie z tej nádhery, lebo to čerstvo poznám aj ja :-))Pozdravujem.
    PS: bielu milujem aj ja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) mám 2 stejné komody a z jedné jsem si udělala pracovní stůl. :) L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living