sobota 8. září 2012

Želvy mohou více mluvit o cestách než, zajíci!


Je to asi 9 let co jsem k svátku i k Vánocům dostala želvu. Mám ji do teď. Je to totiž jediný živý dárek, který mě zbyl po dědovi. U želv není pohlaví snadno identifikovatelné, já sama to nevím. Proč jsem tento článek pojmenovala takhle? Je to totiž jednoduché. Každý si myslí, že želva je lenivá a neuteče. Mně se stalo něco opačného.
Bylo léto, když jsem se rozhodla jí dát do venkovního výběhu, aby se osvěžila letním sluncem. Po chvíli jsem k výběhu přišla a želva byla fuč. Hledat ji u nás na zahradě je jako kdybyste hledali jehlu v kupce sena! Utekl týden, a když jsem venčila Filípka tak ji pes vyčmuchal, kráčela si to po zahradě domů, byla schovaná pod smrkem. A tak jsme měli radost, že se želva našla.
To, ale nebyl první a poslední příběh naši želvy útěkářky! Jednou se ztratila, až do 4 km- do města! Museli jsme si pro ni jet autem. Majitelé ji našli u naší cesty a my jsme se to dozvěděli pomocí obecního rozhlasu. Můžeme děkovat, že se našla. A tak proto se želva jmenuje Viktor nebo Viktorie, protože se našla na Viktora. Teď už asi víte, proč želvy mohou mluvit více o cestách než, zajíci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living