středa 17. dubna 2013

Lights





Když je všude plno vonných svíček... 

        Krásný romantický doplněk do domácnosti... Nejoblíbenější jsou pro mě čajové svíčky. 





Nezáleží jen na tvaru svíčky, ale i na způsobu dekorování... Mám na mysli v čem je svíce "uložena".  Různé sklenice, skleničky, svícny, kalíšky, talířky... a podobně. Co se týče těchto dekorací mám ráda jednoduchý, minimalistický styl. Preferuji svíce ve sklenicích.
                                Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása.

Možná už jsem to tady zmiňovala, ale zapálená svíce vyjadřuje ve mně optimismu, pohodu, relaxaci, v neposlední řadě je to zdroj světla...zvláště v zimním období je to příjemná změna ...


V neposlední řadě je důležitá i vůně svíček. Na trhu je nepřeberné množství aromat a vůní... Od vanilkové, ovocné ( třešňové, jahodové , citrónu, atd..) po levanduli, mátu, lemongrass a různě... 




Upřednostňuji spíše bíle svíčky ve skleněné sklenici a ve svícnech.)


4 komentáře:

  1. paráda Luci :) já opět neodolala a objednala jsem si YANKEE CANDLE CLEAN COTTON už se těším na tu vůůni :)))

    OdpovědětVymazat
  2. tak to musí být bezva vůně... vůně bavlny to je moje:)

    OdpovědětVymazat
  3. V kuchyni mám svíčku s hřebíčkem a skořicí, a ještě kokosovovanilkovou, tu nemusím ani zapalovat a kuchyň je provoněná:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living