pátek 19. dubna 2013

Nenáročná kráska

Pohled na ni je přímo očarující

Včera jsem neodolala a koupila jsem si tuto bílou begónii. Nemohla jsem se rozhodnout jakou barvu si v obchodě vybrat . Nabízena byla od  červené, starorůžové, přes žlutou. Můj favorit byla jasně bílá.

Nepreferuji řezané květy, z důvodu toho, že dlouho nevydrží a je jich podle mne škoda, ale na druhou stranu jsou i řezané květiny krásné. Spíše tedy upřednostňuji květiny v květináči. Květinka Vám tak dlouho bude dělat okrasu ať na jídelním stole, nebo kdekoliv jinde. Jako příklad můžu uvést dárek někomu blízkému - květina v květináči a můj TIP - vložte květinu do nějakého stylového obalu.

 Mít doma květiny je ozdobou celého domova. Přináší to pocit štěstí.
P.S. Krásný víkend Vám všem!
Okrasa mého jídelního stolu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living