pátek 26. dubna 2013

Toaletka

Před časem jsem vkládala příspěvěk o remodelingu stolku... Tyto dva stolky jsem natřela na bílo a je z toho kosmetický toaletní stolek. Včera mi přišlo zrcadlo, které jsem si objednala přes internet.  Dnes jsem ho pověsila na zeď a doladila zbytek dekorací. 
Jsem ze svého výsledku přímo nadšená! 

Toaletní stolek

Velmi se mi to líbí, protože upřednostňuji nejen minimalismus ale ráda tento styl kombinuji se stylem Glamour. 


Krásný víkend všem čtenářům mého blogu!


2 komentáře:

  1. Krásný den, Lucie :-) Ty stolečky vypadají úžasně! Mám také moc ráda takovéto přeměny a souhlasím, že v bílém to stolečkům moc sluší. Povedly se vám! Velmi se mi líbí i jejich vyřezávané nožky :-) Budu se těšit na další příspěvky! Mějte se moc hezky, Simona.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za krásný komentář, velmi si ho vážím:) Já tyto přeměny přímo zbožňuji... co se týče bydlení tak mám ráda jakékoliv pozitivní změny. Mějte se krásně. L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living