středa 15. května 2013


Krásný den, 

Dnes jsem ve sklepě našla  starou sklenici.Ihned jsem dostala nápad jak ji využít... Stačilo ji omýt a odlepit nápis. 

A světe div se je z ní váza. Hned jsem do ni umístila živé květy. 
 
Mám z ní radost

Připadám si tady jako v arboretu. Příchodem jara jsou u mě všude samé květy. 

Na jídelním stole Šeřík...
Na konferenčním stole Rododendron ... 
Na komodě Levandule... 
Na nočním stolku Begónie ... 
Na podlaze Dracena... 
Na komodě zakrslý Fíkus...

Ještě na okenním parapetu Orchidej ... 

A další květy umístěné různě po domě...

Na druhou stranu je prostor krásně oživen a sladěn... Jen by živé květy mohli být déle živé.

Z myšlenky k dokonalosti

Také si potrpíte na květinách? Co oslní Váš interiér? 

Mějte krásné dny! 

Lucie 


4 komentáře:

  1. Ahoj Lucko, já jsem také květinová, můžu je mít všude (přiznám se, že mám i umělé růže, ale pššt, vypadají jako živé, opravdu :-)) Dnešní fotografie se ti moc moc povedly. Sklenice je pěkná - v jednoduchosti je krása :-) Měj krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Simi, tak to věřím, některé umělé květy vypadají skutečně jako živé. Příkladem hortenzie jsou ušity z jemné látky a jsou krásné. I tvůj domov je krásný. Měj se krásně L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living