úterý 18. června 2013

Včera jsem musela jít na poštu. Přišel mi doporučený dopis. Ve zprávách varovali před nepříjemným horkem. Přivstala jsem si, abych byla brzo doma.Na poštu jsem přišla něco po osmé.


Cestou jsem pokukovala po květinářství kde mají co nového. Přišla jsem na poštu a mé pořadové číslo bylo 86:( 




V duchu jsem si řekla „Lucie to si tu nemohla být o něco dříve?“ Ach mé nenechavé oči při pohledu na květinářství…    
No tak si počkám… čekám… stojím…
Paní vedle mě sedí na lavičce a píše SMS,V ruce drží lísteček s pořadovým číslem 64, shodou okolností už číslo 64 bliká a vyzývá jít k přepážce. Paní dále píše tu SMS. Neváhám a paní to oznamuji.

V té chvíli si říkám, paní by vyškrtli a já bych zbytečně stála ještě déle.  

Já stále stojím… a čekám… Paní spokojeně odchází vzájemně si vyměníme úsměvy  a ona mi poděkuje. Hele číslo 86 přepážka I. Jdu k ní. Paní u přepážky říká. „ Pane Vás jsem určitě nemohla volat“ Vím, že to není na mě otočím se a tam starší pán s lístečkem 98. Z dovolením si jeho lísteček půjčím a říkám, pane máte ten lístek převrácený... 

I za tyto události jsem ráda, protože jsou věci, které se dějí z nějakého důvodu.

Vycházím z pošty  směr Květinářství. Vyhlídla jsem si tam hortenzii s velkými květy. Jelikož byla cena jen u těch malých  tak jsem musela jít dovnitř a zeptat se. V duchu si říkám „ levná nebude“

Když mi paní oznámila, že cena je stejná jako ta menší hortenzie neváhala jsem a Hortenzii si vybrala a koupila

DECHBEROUCÍ HORTENZIE



Nádherná bohatě kvetoucí hortenzie... 



Něžná, romantická kráska... 
Ještě musím vymyslet, kam ji do zahrady umístím. 

















Mějte prima den 
L. 

Také ji máte  na zahradě? 
Jen škoda, že nebyla i v bílé. Třeba příště. 

2 komentáře:

  1. Pošta na lístky?? Tak to u nás ještě nezavedli..... A těch lidí před tebou, to by mě asi kleplo:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je i v bance tak... stisknete jakou chcete provést "operaci" a čekáte až se číslo na lístku objeví a můžete jít k přepážce:)Na těch malých poštách to není, ale já musela jít na hlavní poštu. l.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living