úterý 25. června 2013

                    Venku je, ale nevlídno...
       ...déšť mi nevadí, ale ten silný vítr...              Brrr! 
                      
         Nic to,ale nemění na tom, že doma je prima...
                 
                     Hezké úterý Blogerky,
A tak mám čas uklízet a dekorovat věci, na které nezbyl čas. 

Vlivem toho deště a naší nezastřešené terasy mám všechny venkovní dekorace různě "uložené" po domě. Potom mi to všude možně překáží. 

V podkroví jsem měla uložený velký koš... Teď jsou všechny polštáře a deky v koši uložené... Umístila jsem ho do obývacího pokoje. 


Vše bude krásně uspořádané.  







Koš je dostatečně velký na uložení věcí. 

                    


Pod schody vedoucí do podkroví našel košík své místo.  

Mějte se hezky i v tom nevlídném a sychravém počasí.
Lucie  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living