úterý 30. července 2013

Snídaně a malá radost...

Hezké odpoledne,
Po včerejším dešti je venku přijatelně…
                                                     Větrám jak se dá!

Ráno začít snídaní! 




 Vánočka s marmeládou:) 
Cestou z procházky jsem si nasbírala luční kvítí 

 Luční kvítí mám nejraději

I přesto, že jsem včera vše poschovávala před silným větrem slunečnice  jsem nakonec uvázala až dnes ráno... 
na slunečnice jsem zapomněla...
A nejen na slunečnice! Taky na truhlíky na oknech... 
Ty samozřejmě na okně dlouho nevydrželi... 


Naštěstí se jim nic nestalo a pouhé tři slunečnice jsem umístila do vázy... 

U nás se teda přehnal dost silný vítr s blesky... 

Jsem vděčná za tu vláhu! Už bylo potřeba.... 

Krásný den 
Lucie

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Market teď si to vystihla:) Mám ráda sladké snídaně:)

      Vymazat
  2. Lucko moc pěkné,já snídám jen ovoce.ale manželovi teda vychystávám.krásný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, vždycky snídám něco jiného. Nejvíce mi chutnají ovesné vločky s mlékem. K tomu ovoce. Dlouho už jsem vánočku ke snídani neměla:) Hezký večer

      Vymazat
  3. Krásné fotky, není nad to si léto takhle vychutnávat;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lucinko, luční kytky jsou ty nej. Jsou plné přirozenosti, krásy a bezprostřednosti. Je to pro mne kytka, kterou dostávám nejraději, protože se trhá a dostává z lásky :-) Tvé fotky jsou krásné. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko luční kvítí jsou i pro mě ty nej. Kdo by řekl, že tak krásné kvítí se dá volně natrhat na loukách. Díky. Prima léto Lucie

      Vymazat
  5. Luci moc pekne fotky snidane i kytice ve vaze,ja tedy sladke snidane nemusim,ale mam obdobi,kdy take snidam musly s jogurtem ci ovesne kase s ovocem,ale ted mam obdobi salatove snidane,myslim zeleninove,je to divne,ale mam na ne chut i rano,ne jen prez den a nejlepsi je s vejci a tunakem.

    OdpovědětVymazat
  6. Kači tak to si, ani neumím představit snídat zeleninu. Já musím mít ráno energii. Tak si to vybírám z ovoce a z ovesných vloček. L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living