pondělí 25. listopadu 2013

Hezký podvečer, 
Tak už i k nám dorazil sníh. Sice jen poprašek, ale sníh!

Tím sněžením jsem si uvědomila, že Vánoce se blíží!
Ve městě

Dlouho nevydržel...
Má, ale zase sněžit. 

A tak jsem si zapálila svíčku a odpočívám... 
 Zítra bude zase náročný den! 

Snad tento týden uteče rychle a budeme si užívat víkendu!
A první adventní neděle

Mějte krásný večer 

10 komentářů:

  1. Luci, my na snih jeste cekame.... A na advent se moc tesime, tak treba nas pocasi prekvapi a prave na prvni adventni nedeli neco napadne.
    Krasny podvecer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Market já se na adventní čas těším jako malá... na balení dárky samozřejmě taky, to mě baví moc... ještě musím sehnat nějaký balící papír s parádním motivem! Díky za návštěvu u mě na blogu. Snad i k Vám sníh dorazí. Měj se hezky L

      Vymazat
  2. Překvapení takhle po ránu :) mé auto dnes jelo do práce se sněhovou čepicí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás byla na silnici ledovka... hold zima začíná!

      Vymazat
  3. Krásné sněhové probuzení ♥ a o víkendu budu taky zdobit :-)) perníčky vyzkouším - ahojky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hold začíná zima:) Dnes u nás sněžilo docela hodně:)

      Vymazat
  4. Jé, u nás nic..... asi máte sněhovou protekci:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Luci.aj u nás sa "práši" sneh :-).máš to moc pekné,papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jazmi díky! U nás sypou velké sněhové vločky! Měj se L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living