pátek 15. listopadu 2013

Krásný pátek Vám všem, 
Dnes o něčem hezkém! 

Vánoční ozdoby pro mě znamenají tradici jako kapr při štědrovečerní večeři. Nejsem ten typ člověka co by každé Vánoce měl jiné ozdoby... pro letošek prý vládne fialová... rozhodně to není moje oblíbená barva vánoc!  A taky, kdo by za to utrácel... Že? U nás donedávna vládla červená, zelená, zlatá, stříbrná...
 Prostě klasika! 
Mé první vánoční ozdoby mi koupil děda... červené... Byl listopad roku 2005... Vánoce bez něho... Vánoce v nemocnici... 8 let! Nemá narozeniny, ani výročí, ale je Listopad!
 Doba, kdy se u mě kupují vánoční baňky a doplňky s vánoční tématikou... 

Pro letošek jsem se rozhodla, že Vánoce u mě budou bílo-stříbrné! 
Malých, velkých rozměrů
Různých tvarů
 Ručně vyráběné a hlavně České
za velmi přijatelnou cenu! 


V krásných papírových krabicích... 

Přiznávám, že jsem byla ve velkém údivu, že se najdou tací, co vyrábí tak krásné věci! A ještě z Česka! 

A tady už pár novinek ode mě! 


Mějte krásný víkend  L. 

12 komentářů:

  1. Nádherně jsi nakoupila. Baňky jsou moc hezké.
    Mám ráda klasické baňky. Před 3 roky jsem koupila nové červené, tak máme stromeček do červené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo červené jsou klasické. Tím se nic nezkazí:)

      Vymazat
  2. Ty prvni se k tobe uplne hodi.Ja dlouha leta ve svem prvnim bydleni mela cerveno stribrnou kombinaci a dlouho jsem byla klasice cervene verna a jeste prdloni jsem mela alespon kout u krbu do cervena k vanocni ruzi.Stribrne jsem verna stale,jen loni pribudla kapicka staroruzove,ktera bude i letos a mozna navic kapku shabby pastelek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko díky, baňky na druhé fotce jsou totéž co na první... ale hold ty skleněné nejdou moc vyfotit... Ke stříbrným se starorůžová hodí ta mě napadla jako první co by mohlo oživit stříbrnou:)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Je zajímavé jak to máme všichni jiné a rozdílné. Vidím, že červenou klasiku u Vás doma nenajdeme.. O modro zlaté jsem ještě neslyšela. Těším se na vánoční příspěvky.

      Vymazat
  4. Ano, ano, ano! Vyber barev je I dle meho gusta :) a ozdobicky jsou opravdu krasne. Stesti narazit v dnesni dobe na neco tak pekneho a jeste ke vsemu hand made.
    Skvely vikend Luci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Market díky za koment! Potěšil mě moc:) Máš pravdu, krásný víkend!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Marky hlavně mi nesmí upadnout... jinak bude vše rozbité:)

      Vymazat
  6. Milá Luci, stříbrné Vánoce jsme měli minulý rok a je to podle mě ta nejkrásnější volba. Zima je pro mě taková celá něžná, bílá a stříbrná, takže tvůj vánoční stromeček bude v souladu s přírodou. ;-) Já letos frčím na zlaté ;-), ale aspoň je každý rok trochu změna. Další milá věc je, že tvé ozdoby jsou v krabicích (úplně stejných), jaké si pamatuju z dětství - to jsi mě hodně potěšila.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, ty krabice jsou úžasný moc se mi líbí, že poslali nejen krásné ozdoby, ale mají i úžasné krabice! Zima je bílá tak jsem zvolila barvu k ní vhodnou. L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living