pátek 29. listopadu 2013

Svítíme

Krásný páteční večer, 
Malé DIY tvoření
Co by to bylo za Vánoce bez něčeho rozsvíceného v okně!
Tento svícen vytahuji roky letos v jiné barvě!

Původně byl hnědý a jak si mě nezapadal do mého naplánovaného konceptu... Natřela jsem ho na bílo a sklízí úspěch

Včera jsem se pustila do většího dekorování... 

A jedna moje letošní vánoční novinka: 
Vánoční ozdoby umístěné na vlasci! Jednoduché minimalistické! 
Prima víkend 
L. 



6 komentářů:

  1. Krásný :) My máme v okně hnědý, ale pěkně nám ladí k oknům. Ozdoby na vlasci jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já letos mám vše bílé tak proto:) Těším se na inspiraci:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké,mám stejný svícen ale v původní hnědé....že bych ho přetřela :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak chceš:) Mně se ten hnědý moc na parapet nehodil. Za to v bílé je IN:)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living