pondělí 30. prosince 2013

box

Hezký večer, 
Dnešní příspěvek s číslem 222! 
Mnoho šperků  nenosím. Bižuterii už vůbec, protože ji nesnesu. (Vyjímka, kdy jsem si koupila bižuterii na maturitní ples, aby vše ladilo k šatům) Náušnice můžu mít pouze zlaté. 
Ale na co jsem závislá to jsou hodinky...troufám si říct, že už doma mám slušnou sbírku.  Hodinky jsou pro mě TOP!
Nebýt tak krásné krabičky od pralinek neměla bych, kde co dávat!


Vše je tak krásně na svém místě a já už nemusím zběsile hledat kde co mám! Krabička je dostatečně velká.
Asi stárnu... více než kdy jindy se mi líbí zlato!



Mějte prima večer 

Lucie

4 komentáře:

  1. Taky nemám ráda bižu, žádnou nemám. Jen pár kvalitních zlatých naušnic. Hodinky bych potřebovala, ale z tolika nabízených nádherných modelů si prostě nemůžu vybrat. Ale stále vybírám....
    Kolik kousků hodinek je v krabičce?
    Krásný večer a poslední den v roce!

    OdpovědětVymazat
  2. 5 kousků:)) Já bych si vybrala, ale ty ceny jsou závratné...vybírám hodinky, které jsou cenově dostupné . Protože nevidím důvod proč kupovat drahé,když stejně dobře poslouží levnější:)) Hezký večer i Vám:) L

    OdpovědětVymazat
  3. Luci no neříkej mi, že stárnu taky! Mně se zlato líbí děsně dlouho, asi proto, že všem mým vrstevníkům stříbro :-D! Přeji šťastný nový rok a budu se těšit na další stylové příspěvky.
    PS: Potřebuju další hodinky!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáruš děkuji! I Tobě krásný nový rok plný zdraví, štěstí a to ostatní už přijde samo:)) Přiznávám, když jsem byla mladší líbilo se mi více stříbro... nyní zlato. Asi proto jsem Ježíška poprosila o nové hodinky zlato růžové barvy! Ať žije zlatá... Hezký den a díky za návštěvu:))

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living