pátek 10. ledna 2014

Hrušky & pomeranče & citróny

Hezké páteční odpoledne:))

Tak si tak kladu otázku co má většina lidí, rodin na jídelním stole? U mě je to pokaždé jinak! Každou chvíli musím mít změnu třeba i malou v podobě přesunutí několika mála věcí, které na jídelním stole mám... 
Jako TOP jsou svícny, etažérka a nesmím zapomenout i na prostírání
Snažím se mít vše sladěno! Tón v tónu... Stříbrné svícny se mi nejvíce hodí k chromovaným nohám od židlí... a vše je opět v bílé... 
Na etažérce pro dnešek  hrušky...  
S optimistickou zelenou!
 V míse...
...pomeranče & citróny



Užijte si víkend a doplňte vitamíny! 
L.

8 komentářů:

  1. Luci,
    to ja mam na nasem velkem jidelnim stole vetsinou deko v podobe cerstvych nyni rezanych kvetin a cibulovin jako jsou hyacinty,pak take etazer Lisbeth Dahl s dochucovadly a samozrejme bud florentsky tac nebo podtacky.Nechybi ubrousky a ubrus,ale ovoce mam spise v kuchyni,na jidelni stul ted v zime,jak je slunicko nize sviti od dopoledne slunicko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači květiny přijdou na stůl až na jaře! Ubrus doma nemívám spíše prostírání. Pá L

      Vymazat
  2. My máme doma většinou květiny:) Snažíme se kupovat živé, když se dá.)
    Jinak je tam prakticky solnička s pepřenkou a k tomu držák na ubrousky.)
    A hlavně máme ubrusy, ale vím že až jednou budu mít vlastní domácnost bude bez ubrusů a na stole budou svíčky a květiny, měga váza s tulipány, nebo pivoňkami, nebo šeříkem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tulipány ty se mi také líbí:)) a vázy taky! L

      Vymazat
  3. My máme v základu solničko-pepřenku, cukřenku a stojánek s ubrousky. Od jara až do podzimu tam byly také většinou květiny. Na Vánoce sladkosti a teď tam máme hrozný binec (notebook, papíry, desky z práce,...) no prostě přesně tak, jak to nechci :) S notebookama máme docela problém, potřebujeme je mít po ruce a tak je můj na konferenčním stolku a přítelův na jídelním - hrůza :)))

    OdpovědětVymazat
  4. S laptopem jsem také na štíru... Jelikož je tento stůl umístěn v obývacím pokoji tak tento není zařízen jako normální stůl s pepřenkou a solí... pepřenku a sůl máme na stole v kuchyni...l.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Luci:-) Tak já jsem na tom stejně jako ty. Taky mám ráda změnu a často něco přesouvám. Ale momentálně mám na stole stále to stejné (co jsem ukazovala na fotkách :-D), tedy krom toho, že obnovuju květiny. Jinak miluji různé etažéry a dortové stojany, po nich v obchodech pokukuji stále. Tvé svícny jsou moc krásné! Užij si také krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Simčo mě se rychle všechno okouká tak je třeba vždy něco pozměnit:)) krásný víkend L

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living