neděle 26. ledna 2014

Mrazivá neděle

 Na věšáku z břízy visí můj oblíbený pletený svetr.  
 Čtecí část a dvě aktuální knihy..

¨














  Araukárie rozhodně vyrostla! (dosahuje pátého schodu z původního čtvrtého) 

Vonná svíčka voní nádherně 

U nás -13 stupňů co u Vás? 
 Mějte klidnou  mrazivou neděli 
  Lucie

6 komentářů:

  1. Miluju prvni foto :) puf, araukarii a aranzma .... Me gusto.
    Krasnou nedeli Luci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Market, i moje! Pro pufy mám slabost. Mám doma hned tři. Užívej zbytek víkendu.

      Vymazat
  2. Luci,
    svetr vypada uzasne a posledni fotka me dostala,nadhera.
    Preji krasnou nedeli.
    Kati

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko oblíbila jsem si dlouhé pletené svetry. A za poukaz, který jsem vyhrála jsem si pořídila další tentokrát v jedličkově zelené. Je báječný, protože je krásně dlouhý a na zimu parádní. Zahřeje! Hodí se k čemukoliv, ale u mě je favoritem spolu s kozačkami a černými kalhotami. Fotka je od nás ze zahrady. Užívej víkendu. Děkuji za zastavení se. Pá Lůca

      Vymazat
  3. Lucko, zase moc hezké, všechno :) Dneska jsem si reorganizovala knížky, které čekají na přečtení od Vánoc, kvůli zkouškám jsem se k nim nedostala:( Ale dnes večer začnu! I Tobě hezký večer, A.

    OdpovědětVymazat
  4. Annie tak teď si to vynahradíš:) Já se chystám zreorganizovat dvě komody oblečení a knih a jak si se do toho nutím:)) snad zítra:) Hezký večer i Tobě:) Pá L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living