pondělí 22. září 2014

Srnka

Krásný nový týden,
Nastávající období (podzim a zimu) si z celého roku užívám nejvíce. To letošní má něco extra do sebe. Prožívám ho o dost intenzivněji, než předešlá babí léta. Vnímám přítomný čas a více se raduji z těch nejjednodušších věcí. A pokud nám počasí zrovna nepřeje,třeba na podzimní procházku, co takhle strávit chvíle doma? 

A jak jsem se zmínila v úvodu, pluji na podzimní vlně už i doma...

K jelenovi přišla na návštěvu z lesa srnka:))

Hotová divá zvěř v tu chvíli:))
Nakonec mi bylo řečeno, že tady s námi na  podzim a zimu zůstane:))

Jelen už nějaký ten čas s námi sdílí domácnost a srnce se tu líbí:))
Aby, ne!

Na stole jsem pro oba připravila kaštany:))
A pokud by snad kdokoliv jiný z lesa k nám zavítal je samozřejmě vítán:)) 

včetně divočáka!

Mějte pohodové pondělí, i když to venku vypadá všelijak:))
Photo ©Lucie Demlova

Lucie v obležení divé zvěře...

6 komentářů:

  1. Jůů to je perfektní! I když mám ráda barevnější bydlení, u Tebe doma se mi moc líbí. A jak by taky ne když to tam vypadá už skoro jako u nás v lese ;) Nádherný zvěřinec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji převelice, já si v těchto podzimního tónech doslova hovím:)) Jsem pro střídmější barevnou paletu s nádechem přírody:)) Připadám si jako v lese:)) Už snad chybí ten zmiňovaný divočák:))

      Vymazat
  2. Lucinko ta srnečka je kouzelná :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marky tak mám srnky doma dvě:)) Jedna z lesa a jedna psí:)) Filip je totiž už od malička srnečka:)) jen mu chybí ta bílá prdelka:)) Díky!!!

      Vymazat
  3. Krásné polštářky, asi budu muset doplnit zásoby :-))), kožešin a polštářků na podzim a v zimě nikdy není dost :-). Moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš pravdu! U mě jsou jasným podzimní favoritem -polštářky, kožešiny, parohy a další podobné věci. Díky za chválu:)) Tetelím se :))

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living