úterý 27. ledna 2015

Banánové Muffiny

Krásný zasněžený den! 
Co si takhle zamlsat??
Na víkend jsem odjela mimo domov a před odjezdem jsem ještě stihla upéct muffiny. V pátek podvečer a rovnou dvojitou várku těchto mini báboviček. 


A proč je vlastně tak ráda peču? Důvod je zcela prostý. Možná se někomu bude zdát, že jsou pracné, ale z tohoto omylu Vás rychle vyvedu. Jsou totiž v "cuku" letu hotové. O přípravě nemluvě! 


Budete potřebovat: 
  • 100 g. hl. mouky
  • 100 g. pol. mouky 
  • K. lžičku kypř. prášku 
  • 2 vejce
  • 4  PL oleje
  • 100 ml mléka 
  • 100 g. cukru
  • 2 banány 


Obě mouky smíchám s kypřícím práškem. V druhé míse smíchám cukr, olej, vejce, mléko a vyšlehám ručně! ( nač špinit mixér že?:)) Tekutou směs smíchám s moukou a přidám pyré s banánů. A mám hotovo:)) Teď už jen zbývá vymazat máslem formu a šup do trouby na cca 180 stupňů tak na 15 minut. Nutno podotknout, že banány můžete zaměnit třeba za čokoládu. Vhodné pokud Vám třeba přijde nečekaná návštěva:))


Na ozdobení přidávám plátky banánů...


Tento týden mám v plánu mrkvové:))

Dobrou chuť a určitě vyzkoušejte!
L.

6 komentářů:

  1. Luci děkuji za recept,zkusím:-) Vera

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lucko ... mufinky také ráda peču i když je nejím . Dá se do nich dát vše na co si jen vzpomeneš.
    A pro návštěvy jsou perfektní . Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, díky za recept - už máme upečeno a většinu i snězenu ;-) Těším se na ty mrkvové - budu vyhlížet recept! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů:)) Doufám, že chutnalo:)) Já jsem na ty mrkvové osobně zvědavá:))

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living