úterý 13. ledna 2015

Po

...vánocích!
Slunečné úterý přeji, 
Odstrojeno! Tam, kde do včerejška stál stromek je teď zase místo pro křeslo, taburety a parůžky:)) Příjemná změna po svátcích:)) Snad se dočkám dalších příjemných změn!


Tohle období po vánocích mám v oblibě. Leden mě vždy vede k zamyšlení co změnit, co ponechat, čeho se pustit, do jakých výzev se dát s odhodláním, a jaký sen změnit v realitu a na to vše potřebuji prostor! Uklizený prostor nejen doma, ale především v hlavě! Zkrátka oddělit zrno od plev:)) A pokud je ještě tak krásně jako dnes jde to skoro samo. Mimochodem v lednu jsme zase o kousek blíž jaru, na které se letos obzvláště těším! Ta práce na zahradě mi totiž chybí jako sůl! 




Suma sumárum snad nás ta 15-cka na konci překvapí něčím milým:)) Za co budeme vděčni!

Krásný den, 
Lucie

3 komentáře:

  1. Luci jara se také už nemůžu dočkat.Chybí mi sluníčko.Dneska je nádherně,mohlo by tak i zůstat:-) Krásné změny.Hezký den...Vera

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, mám toto období také ráda. Oproti podzimu, který vůbec nemusím, je leden takový optimistický. Dny se viditelně prodlužují a i když je zima, jaro už je za rohem!!! Těším se na další obrázky od tebe! Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living