středa 18. března 2015

Dnes

...jsem toho stihla opravdu dost! 
Krásnou středu přeji, 

Mytí oken, úklid celého domu i procházku po lese se psem ...
Jaro začíná! 

A uvnitř jsem si to trošku pozměnila. Nový koberec, který původně měl namířeno do chodby mi na chvíli poslouží tady. 


A, když si to tak fotím tak rovnou s panem psem...
Očividně chce být na blogu! 
Tak já mu tu radost pro dnešek udělám:))





Mějte pohodové odpoledne, 
L. 

14 komentářů:

  1. Milá Lucie,
    máte to moc pěkné a pejsem na sedačce vypadá úžasně:) krásně ladí s interiérem..
    Mějte hezké jarní dny, snad nám počasí vydrží a nepřijde ještě zima.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, díky za milý komentář. Snad nám jarní počasí vydrží co nejdéle. Sluníčko dobíjí neuvěřitelně baterky. Krásný začátek jara. L.

      Vymazat
  2. ... přeji krásné jarní dny a takto skvělé pracovní nasazení...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško díky moc! Vážím si toho, protože vím jaké to je, když člověk nemůže!!!! Ale já si to zase vyberu :)) jsou dny, kdy se nechce:)) Hodně moc zdraví přeji:))

      Vymazat
  3. Moc pěkné! Pesan je úžasný, jak mu to tam sluší!!
    Přeji krásné jarní dny
    Tereza
    ourlifeontheseaside.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ajko díky! Jsou dny, kdy se mi nechce vůbec nic:)) A jsou také dny, kdy makám o sto šest:))

      Vymazat
  5. Lucka, bez toho psika by to nebolo ono, zlatucky je ;-) Krasne presvetlene byvanicko, krasne fotky a uzasne straveny den...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katie díky moc! Není nad prosvětlené bydlení! Očividně se mu to doma zamlouvá:)) Krásné jaro. L.

      Vymazat
  6. Veľmi sa mi páči tvoj blog, presne môj vkus :) A zlatý psík!

    Veronika
    livingbypanicca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living