středa 15. dubna 2015

Lepší...

...zítřky!
Pohodovou středu přeji Všem,

Absence od blogu měla své opodstatněné důvody a že jich teda bylo. (malování, úklid...atd.) Ten osmičkový rok mě zkouší co vydržím. Když to ve zkratce shrnu únor ke mně nebyl přívětivý a já právě v této době cítila, že musí přijít změna. Velká:)) Je to jako odejít ze vztahu po první slabé chvilce. A já se ptám proč? Proč lidé nevytrvají a odcházejí? Proč za sebou pálí mosty? Možná je to pro ně v tu chvíli jednodušší, ale člověka to ani trochu neposílí. Vztah a vše ostatní se musí budovat i na úkor svému pohodlí jen tak může být člověk silnější a dojít tam kam chce. Ono už je tak trochu na čase. 

A já to své pohodlí tak trochu vyměnila. Venkov za město, dům za byt, a zahradu za nic:)) Nic složitého v tom,ale nehledejte. Pro beranku to není nic neobvyklého. Dnes tady zítra na venkově:)) Byla doba, kdy jsem byla krvelačně přesvědčená, že město, ani za nic... ale jak, že se to říká? Nikdy neříkej nikdy? (je fajn mít možnost se kdykoliv vrátit) 

"Když stavíš neboř" 
Tato myšlenka mi dost často proletí hlavou. A já bych někdy nejraději vše negativní nacpala do hrnce a zavřela pokličkou a neohlídla se. My berani to máme  jednoduší v tom, že se nevzdáme. (v mém případě to platí dvojnásob!!!) 

mé druhé hnízdo:))
Jedna z příjemných změn byla, že jsme nechali celý byt vymalovat šikovným panem malířem. Všechna čest! (více fotek příště). Jestli uhádnete jakou barvou?:)))))) 
Uklidit 
Namontovat zrcadla ( do každé místnosti) (až na koupelnu a šatnu) 
Lustry už svítí ... 
A natírání všeho možné bylo příjemné odreagování... a ještě bude:))

Byla to fuška...
Proto ta absence... 
I přes to všechno je venkov má srdeční záležitost. 
Suma sumárum je vymalováno! 

Mějte krásné odpoledne,
Lucie



12 komentářů:

  1. Lucko, tak ať se dobře bydlí a to ostatní se taky brzy usadí. Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Báro, snad ano! Doufám v to. Jen to chce věřit sama sobě:)) Posílám pozdrav. L.

      Vymazat
  2. Luci držím palce a moc se těším na tvé příspěvky z nového místa.-)Věra

    OdpovědětVymazat
  3. My ženy vieme ako na to: urobiť čiaru,....vypratať,upratať,vymaľovať,....a začať nanovo : pekne vytvárať domov :),rukami a srdiečkom :) nech sa darí !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aleno, krásně jste to napsala. Mluvíte mi z duše:)) L.

      Vymazat
  4. Teda, to jsou změny, Luci - moc se těším na víc fotek. A výmalbu tipuju bílou...??? :-) Hezký jarní večer! L.

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, držím palce tak trochu v novom:)a teším sa na krááásne fotky...tá podlaha a židle sú super, krásny deň prajem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo podlaha je původní, parkety zachovám:)) byla by jich škoda:))

      Vymazat
  6. Situace je vždy taková, jakou z ní uděláme. Špatná nebo dobrá?
    Já vidím krásu v zařízení nového domova, nová šance pro vlastní styl, pro nové nápady i sny.
    Těším se na další fotky.

    Krásný víkend Luci.

    OdpovědětVymazat
  7. Luci přeji Ti v novém domově samé pozitivní energie a krásné chvíle ... Já jsem beran v beranu :))) i já jdu do všeho s vervou a velikým odhodláním :))) vím o čem píšeš , Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living